Media: Toimiston avajaiset!

7.5.2022 klo 09:00 - 12:00

Kotkan Perussuomalaiset avaavat toimiston Karhulan torin kulmaan.
Avajaisia vietetään 7.5. Klo 9-12
Tarjolla kahvia ja simaa.
Tulehan pistäytymään!
——————————————
Tiedoite:
Kotkan Perussuomalaiset vuokrasivat toimiston Karhulan torin laidalta.
Kotkan Perussuomalaisten elokuussa 54 vuotta (*) täyttävä yhdistys on hankkinut ensimmäistä kertaa omat toimitilat.
Yhdistys on toiminut tähän asti niin, että yhdistyksen tavarat ovat olleet aina jonkun jäsenen / jäsenien varastossa ja sieltä kerätty toritapahtumiin ja muihin. Vuonna 2015 yhdistys hankki peräkärryn tavaroilleen. Yhdistyksen ensimmäinen toriteltta hankittiin vuonna 2013 ja sen kangas uusittiin 2021. Aikaisempi teltta ei ollut yhdistyksen omistama vaan käytössä oli Freddy van Wonterghemin teltta.
Perussuomalaiset ovat siis olleet säästeliästä porukkaa ja kaikki on tehty talkoovoimin. Yhdistyksellä ei myöskään ole ollut rahaa käytössään kovin paljoa. Perussuomalaisten luottamustoimista perimä luottamusmaksu on 10% ja se on kaikista puolueista pienin. Perusajatus onkin ollut se, että politiikkaa ei tehdä rahalla vaan talkoilla ja hyvällä porukalla. Tästä olisi hyvä muidenkin ottaa mallia toiminnassaan.
Nyt avattava toimisto perustetaan myös pääosin talkoovoimin. Kalusteet, kahvinkeittimet ja muut ovat jäseniemme lahjoittamia tai lainaamia tavaroita.
Toimistoa pidetään pystyssä talkoovoimin ja sen mukaan miten kukakin töiltään paikalla kerkeää olla. Toimintamme on vapaaehtoista ja siksi toimistollamme ei ole vakituisia aukioloaikoja. Kun ovi on auki niin sisään saa tulla ja kahviakin saattaa saada. Olemme kiinnostuneita kuntalaisten asioista ja haluamme perustaa päätöksentekomme kuntalaisten mielipiteille.
Toimiston avajaiset järjestetään lauantaina 7.5.2022 Klo 9.00 – 12.00
Jos toimiston tiloihin haluaa tutustua aikaisemmin on se mahdollista esim. huomenna klo 12.30 – 13.30, jolloin paikalla on pari aktiivijäsentä. Teippaukset ikkunoihin saadaan perjantaina 6.5.2022
Tilojen vastuuhenkilönä toimii allekirjoittanut ja annan tarvittaessa lisätietoja.
Olli Kekkonen
olli.kekkonen@nulllive.fi
040 769 3324
(*) Yhdistys on perustettu 12.8.1968 Suomen Maaseudun Puolueen Kotkan I puolueosasto r.y. ja se on muuttanut nimensä vuonna 2007 Kotkan Perussuomalaiset RY:ksi.
Kartta latautuu...