Kuntavaalit 2021 – Tule mukaan.

Olisitko sinä halukas lähtemään kuntavaaliehdokkaaksi? Älä pelkää se ei ole vaikeata eikä vaadi paljoa.

Kaupunginvaltuustossa istuu 51 ihan tavallista ihmistä, eivät he mitään supermiehiä tai naisia ole vaan ihan tavallisia kuntalaisia.

Kaupunginvaltuutetun tehtävistä selviytyy ihan terveellä maalaisjärjellä kuka tahansa. Virkamiehet valmistelevat asiat ja päättäjät päättävät.

Perussuomalaiset tarvitsevat kasvavaan joukkoonsa kaikenikäisiä ihmisiä eri sosiaali- ja ikäluokista. Myös kaikkien ammattialojen ihmiset kelpaavat. Mitä laajempi jakauma erilaisia ihmisiä saadaan sitä enemmän meillä on ryhmässä tietoa ja kokemusta. Tämä onkin perussuomalaisten rikkaus. Ainoa vaatimus perussuomalaisten ehdokkaaksi pääsemiseksi on samanlaisten arvojen omaaminen. Suomalaisen asialla – oma kansa ensin.

Kotkassa puheenjohtajana toimii Arttu-Petteri Klami arttu.klami@nullgmail.com

Lisätietoja kuntavaaleista tästä linkistä! Voit ilmoittaa halukkuutesi kuntavaaliehdokkaaksi myös tätä kautta!